Jaki jest czas wysyłki zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego, natomiast czas dostawy jest uzależniony jest od wybranej opcji dostawy i przewoźnika.
Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa jest darmowa dla każdego zamówienia powyżej 100 złotych.
Jeżeli zamówienie jest poniżej 100 złotych lub za pobraniem, koszty dostawy są następujące:
Dostawa do InPost Paczkomaty 24/7 - 13 złotych
Dostawa Kurierem InPost - 13 złotych
Czy mogę zakupić balony napełnione helem?
Niestety nie. Nie oferujemy usługi napełniania balonów helem przed wysyłką. Jeśli chcesz uzyskać efekt unoszących się balonów, możesz zakupić butlę z halem z zakładce Akcesoria i napełnić je samodzielnie.
Czy mogę modyfikować zawartość zestawów dekoracji?
Niestety nie ma takiej możliwości. Nasze zestawy są przygotowane tak, aby zapewniły spójną aranżację a Ty możesz dopasować wielkość zestawu do sowich potrzeb wybierają wersję MINI, MAXI lub MEGA. Jeżeli potrzebujesz dodatkowej zastawy stołowej w tym samym motywie, możesz ją dokupić w zakładce Dodatki
Z jakich form płatności mogę skorzystać?
- Płatności online (BLIK, płatność kartą, Przelewy24)
- Google pay, Apple Pay, InPost Pay
- Płatność za pobraniem przy odbiorze
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwroty w naszym sklepie są darmowe. Jeżeli chcesz zwrócić zamówiony produkt za darmo napisz do nas na kontakt@dekowrozka.pl a my wyślemy Ci etykietę do darmowego zwrotu. Pamiętaj tylko, że zwracane produkty nie mogą być używane, ani uszkodzone. Jeżeli otrzymałeś uszkodzony produkt możesz złożyć reklamację na kontakt@dekowrozka.pl.
Czy można zmienić zamówienie po jego złożeniu?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby wprowadzić zmiany w zamówieniu. Możesz wysłać do nas wiadomość na kontakt@dekowrozka.pl lub zadzwonić na numer telefonu: 733 385 928.